İADE VE GERİ ÖDEME ŞARTLARI  

1.      AYIPLI ÜRÜNÜN MİSLİ İLE DEĞİŞTİRİLMESİ  

Alıcı, satılan malın ayıplı olduğu iddiasıyla seçimlik haklarından ayıplı malın ayıpsız misli ile değiştirilmesini seçer ve bu talep Satıcı tarafından ifa edilebilir ise, malın ayıpsız yenisi ile değiştirilmesi için malın Satıcı’ya teslim alındığı şekilde, 3 gün içinde geri gönderilmesi gerekir. Satıcı, malı iade aldığı tarihten itibaren en kısa zamanda maldaki ayıp iddialarını inceleyecek ve derhal Alıcı’ nın kayıtlı a-mail adresine ayıp iddiasının kabul edilip edilmediğini ve sebebini bildirecektir. Satıcı, malın ayıpsız misli ile değiştirilmesine karar verir ise mesafeli satış sözleşmesi ve genel teslimat şartlarındaki hükümler çerçevesinde malı temin edip Alıcı’ ya gönderecektir. Satıcı, maldaki ayıbı kabul etmezse, malı aynı şekilde derhal Alıcı’ ya geri gönderir ve herhangi bir bedel iadesi yapmaz. Satıcı, malın ayıplı olduğunu kabul etmesine rağmen, malın ayıpsız misli ile değiştirilmesi mümkün olmayacak ise, Satıcı tahsil etmiş olduğu bedeli aşağıdaki şartlarla Alıcı’ ya iade eder.

İade prosedürü ile ilgili tüm detaylar, satıcının müşteri destek hattından alınabilir.


2.      KREDİ KARTINA BEDEL İADE PROSEDÜRÜ:

Alıcı ürünü teslim almışsa, ürün teslim alındığı haliyle eksiksiz, hasarsız olarak Satıcı’ya iade edilmeden para iade süreci başlamaz. Alıcı'nın cayma hakkını kullandığı durumlarda ya da siparişe konu olan ürünün çeşitli sebeplerle tedarik edilememesi veya Tüketici Sorunları Hakem Heyeti, Tüketici Mahkemesi veya sair Mahkeme kararları ile Alıcı’ya bedel iadesine karar verilen durumlarda, alışveriş kredi kartı ile tek çekim veya taksitli olarak yapılmışsa, kredi kartına iade prosedürü banka tarafından belirlenecektir. Alıcı, ilgili banka tarafından uygulanacak iade prosedürünü peşinen kabul ettiğini beyan eder.

Geri ödeme, ödeme yaptığınız bankaya iade talebiniz onaylandığında yapılır.
Yapılan para iadesinin kartınıza veya hesabınıza yansıması bankanızın belirlediği süreye göre değişiklik gösterebilir. Bu süre, genel olarak, kredi kartları için 2 iş günü, banka kartları için ise 8 iş günüdür.

Alıcı, bu iade prosedürünü okuduğunu ve kabul ettiğini kabul ve taahhüt eder.

 

3.      HAVALE VE KAPIDA ÖDEME HALİNDE İADE  

Alıcı, satın almış olduğu ürünün bedelini banka/posta havalesi ile veya kapıda teslim esnasında ödemişse, yukarıdaki iade şartları geçekleştiğinde, iade alıcının vereceği banka hesabına 15 iş günü içinde ödenir. Alıcı, iade edilen meblağla ilgili olarak satıcıdan herhangi bir faiz, gecikme bedeli ve sair talep edemez.

İadenizin durumunu takip etmek için lütfen sales_marketing@flowunivers.com adresinden bizimle iletişime geçin.

Açık olmayan bir durum veya daha fazla sorunuz varsa, müşteri destek ekibimizle support@flowunivers.com ile iletişime geçmekten çekinmeyin.

Adres: Kocatepe Mah. Lamartin Cad. Demircioğlu İş Mrk. No:40/70 K:5 Beyoğlu/İstanbul

MERSİS No: 0388137668500001

Telefon: 0212 297 11 42 / 0212 297 11 41 E-posta: secretary@flowunivers.com


RETURN AND REFUND CONDITIONS

1.     REPLACING THE DEFECTIVE PRODUCT WITH NEW PRODUCT

If the Buyer prefers to replace the defective good with the flawless product and if this request can be fulfilled by the Seller, the product must be returned to the Seller within 3 days as it was received, in order to replace it with a new one without defects. The seller will examine the defect claims in the goods as soon as possible from the date of receipt of the return and immediately inform the Buyer's registered e-mail address whether the claim is accepted and the reason. If the seller decides to replace the product with a flawless one, it will procure the goods and send it to the Buyer within the framework of the provisions of the distant sales agreement and general delivery conditions. If the seller does not accept the defect in the goods, he will immediately return the goods to the Buyer in the same way and do not refund any price.

 

Although the seller accepts that the product is defective, if it is not possible to replace the good, the Seller returns the amount paid to the Buyer under the following conditions

 

All details regarding the return and refund procedure can be obtained from the seller's customer support line.


 

2.     REFUND PROCEDURE FOR CREDIT CARD:

If the buyer receives the product, the money return process does not begin until the product is returned to the Seller in full, undamaged condition as it was received. In cases where the Buyer exercises his right of withdrawal or the product subject to the order cannot be supplied for various reasons, or in cases where a refund is decided to the Buyer by Consumer Problems Arbitration Committee, Consumer Court or other Court decisions, if the shopping is made with a credit card in one shot or in installments, The refund procedure to the credit card will be determined by the bank. The buyer declares in advance that he accepts the return procedure to be applied by the relevant bank.

 

The refund will be made once your request for return is approved to the bank you paid with.

The reflection of the refund made on your card or account may vary depending on the period determined by your bank. This period is generally 2 business days for credit cards and 8 business days for debit cards.

 

The buyer agrees and undertakes that he has read and accepted this return procedure.

 

3.     RETURN BY TRANSFER AND PAYMENT AT THE DOOR

If the buyer has paid the price of the purchased product by bank / mail order or delivery at the door, when the above return conditions are met, the refund will be paid to the bank account to be given by the buyer within 15 working days. The buyer cannot claim any interest, delay fee or other charges from the seller regarding the amount returned.

 

To follow-up on the status of your return, please contact us at sales_marketing@flowunivers.com.

If anything is unclear or you have more questions feel free to contact our customer support team support@flowunivers.com 


Address: Kocatepe Mah. Lamartin Cad. Demircioğlu İş Mrk. No:40/70 K:5 Beyoğlu/İstanbul

MERSİS No: 0388137668500001

Phone: 0212 297 11 42 / 0212 297 11 41E-mail: secretary@flowunivers.com